logo
auto_moto
Știri
Revista
Radar
Locale
Filtrează dupa dată
Dată

Curs Valutar

1 EUR = 4.9759

1 USD = 4.7742

Pagina principala

-

Audi își schimbă brandingul în China; Noul logo simplificat pentru piața chineză

Audi își schimbă brandingul în China; Noul logo simplificat pentru piața chineză

7 noiembrie, 2024, 18:25

Audi își schimbă brandingul în China prin introducerea unui nou logo simplificat, care nu mai include emblematicul simbol cu patru inele. În cadrul evenimentului de la Shanghai, compania a prezentat noul logo „AUDI” pe un concept electric E Sportback, care nu beneficiază de brandingul „E-Tron”. CEO-ul Audi, Gernot Döllner, a declarat că noua strategie vizează clienții chinezi mai tehnici, care așteaptă conectivitate avansată și conducere automată. Audi colaborează cu SAIC Motors pentru a dezvolta o platformă digitalizată avansată, având ca scop lansarea unor noi modele începând cu 2025. Această schimbare vine pe fondul dificultăților întâmpinate de Audi pe piața chineză, unde vânzările au fost sub 10.000 de unități în prima jumătate a anului 2024.

Citește pe larg
logo footerlogo footer

Personalizează-ți știrile cu surse verificate, conținut relevant și informare eficientă.

©2023. Toate drepturile rezervate.