Curs Valutar
1 EUR = 4.9766
1 USD = 4.7317
Pagina principala
-
Audi își schimbă brandingul în China prin introducerea unui nou logo simplificat, care nu mai include emblematicul simbol cu patru inele. În cadrul evenimentului de la Shanghai, compania a prezentat noul logo „AUDI” pe un concept electric E Sportback, care nu beneficiază de brandingul „E-Tron”. CEO-ul Audi, Gernot Döllner, a declarat că noua strategie vizează clienții chinezi mai tehnici, care așteaptă conectivitate avansată și conducere automată. Audi colaborează cu SAIC Motors pentru a dezvolta o platformă digitalizată avansată, având ca scop lansarea unor noi modele începând cu 2025. Această schimbare vine pe fondul dificultăților întâmpinate de Audi pe piața chineză, unde vânzările au fost sub 10.000 de unități în prima jumătate a anului 2024.
Personalizează-ți știrile cu surse verificate, conținut relevant și informare eficientă.