logo
economie
Știri
Revista
Radar
Locale

Pagina principala

-

Prudență în Cumpărături de Sărbători; Studiu EY arată scepticismul consumatorilor față de reduceri

Prudență în Cumpărături de Sărbători; Studiu EY arată scepticismul consumatorilor față de reduceri

11 noiembrie, 2024, 09:27

Studiul EY arată că 69% dintre consumatori profită de reduceri, dar 64% sunt sceptici cu privire la valoarea acestora. Într-un sondaj realizat pe 13.000 de persoane, majoritatea așteaptă cu interes evenimentele de reduceri, însă mulți îndoiesc de realitatea promoțiilor. Deși campaniile au început mai devreme, 52% dintre respondenți intenționează să își cheltuie bugetul de sărbători mai târziu. Aproape 41% planifică să folosească împrumuturi pentru cheltuieli, iar 34% vor investi mai mult în tehnologie. Aceștia devin mai calculați în cheltuieli, preferând articole cu valoare pe termen lung și refolosind decorațiunile anterioare.

Citește pe larg
logo footerlogo footer

Personalizează-ți știrile cu surse verificate, conținut relevant și informare eficientă.

©2023. Toate drepturile rezervate.