logo
economie
Știri
Revista
Radar
Locale

Pagina principala

-

Nestle își propune economii de 2,8 miliarde de dolari; Focus pe marketing și dezvoltarea brandurilor premium

Nestle își propune economii de 2,8 miliarde de dolari; Focus pe marketing și dezvoltarea brandurilor premium

Nestle va reduce costurile cu cel puțin 2,8 miliarde de dolari până în 2027 și va crește bugetul de publicitate și marketing, conform declarațiilor recente ale companiei. Noua conducere, sub Laurent Freixe, vizează transformarea diviziei de apă și băuturi premium într-o unitate globală de sine stătătoare pentru a stimula creșterea. Compania, cunoscută pentru mărci precum Nescafe și KitKat, a suferit în urma scăderii veniturilor, consumatorii optând pentru alternative mai ieftine. Nestle intenționează să investească 9% din vânzări în marketing până în 2025, o creștere față de 7,7% în 2023. Această strategie vine după o perioadă de reducere a cheltuielilor de marketing sub conducerea predecesorului său, Mark Schneider.

Citește pe larg
logo footerlogo footer

Personalizează-ți știrile cu surse verificate, conținut relevant și informare eficientă.

©2023. Toate drepturile rezervate.