Filtrează dupa dată
Dată

Curs Valutar

1 EUR = 4.9766

1 USD = 4.7317

Pagina principala

-

Supermarketurile folosesc plase roșii pentru a vinde portocale; Cum influențează culoarea percepția consumatorilor

Supermarketurile folosesc plase roșii pentru a vinde portocale; Cum influențează culoarea percepția consumatorilor

Supermarketurile vând portocalele în plase roșii pentru a le face să pară mai atractive. Această alegere de culoare nu este întâmplătoare, ci o strategie de marketing bine gândită. Plasele roșii creează o iluzie optică, făcând fructele să pară mai portocalii și mai apetisante. Această metodă funcționează și pentru alte citrice, precum mandarinele sau grepfruturile. Pe de altă parte, lămâile sunt vândute în pungi galbene sau verzi, pentru a intensifica nuanța lor naturală. Principiul din spatele acestei strategii se bazează pe iluzia confetti, care arată cum contextul influențează percepția culorilor. Astfel, consumatorii sunt mai predispuși să cumpere fructele care par mai coapte și mai delicioase, datorită culorilor plaselor.

Citeste pe larg
logo footerlogo footer

Personalizează-ți știrile cu surse verificate, conținut relevant și informare eficientă.

©2023. Toate drepturile rezervate.