logo
economie
Știri
Revista
Radar
Locale

Pagina principala

-

Singles Day: Festivalul de shopping care redefinește consumul global; Cum se adaptează cumpărătorii în fața crizei economice

Singles Day: Festivalul de shopping care redefinește consumul global; Cum se adaptează cumpărătorii în fața crizei economice

Singles Day, cunoscut și sub numele de „Dublu 11”, a crescut de la o sărbătoare studențească la un festival global de shopping. Anul acesta, vânzările pe platformele de comerț electronic din China au ajuns la 1,44 trilioane de yuani (aproximativ 199 miliarde de dolari), înregistrând o creștere de 26,6% față de anul trecut. Deși festivalul a avut loc pe fondul unei crize imobiliare și a unei economii în declin, Alibaba și JD.com au raportat o activitate robustă a cumpărătorilor. Consumatorii devin mai selectivi, preferând produse practice și renunțând la brandurile de lux. Acest eveniment este un indicator important al sănătății economice a Chinei, iar rezultatele financiare complete vor fi disponibile în următoarele luni, oferind investitorilor o imagine de ansamblu asupra pieței.

Citește pe larg
logo footerlogo footer

Personalizează-ți știrile cu surse verificate, conținut relevant și informare eficientă.

©2023. Toate drepturile rezervate.