logo
economie
Știri
Revista
Radar
Locale

Pagina principala

-

Promoțiile de sărbători sub semnul scepticismului; Criza costului vieții influențează comportamentul consumatorilor

Promoțiile de sărbători sub semnul scepticismului; Criza costului vieții influențează comportamentul consumatorilor

Studiul EY arată că 69% dintre consumatori așteaptă reducerile de sărbători, dar 64% sunt sceptici. Conform unei cercetări realizate pe 13.000 de respondenți, majoritatea intenționează să profite de evenimentele de reduceri precum Black Friday, dar îndoielile cu privire la valoarea reală a acestora sunt în creștere. Presiunea asupra veniturilor disponibile se resimte, iar 45% dintre consumatori se tem că nu vor putea acoperi cheltuielile de sărbători. De asemenea, 41% vor apela la împrumuturi sau carduri de credit pentru a-și finanța achizițiile. Tinerii din Generația Z sunt cei mai activi cumpărători, căutând oferte durabile și second-hand. EY sugerează că retailerii trebuie să fie transparenți pentru a câștiga încrederea consumatorilor.

Citește pe larg
logo footerlogo footer

Personalizează-ți știrile cu surse verificate, conținut relevant și informare eficientă.

©2023. Toate drepturile rezervate.