Uleiul pe care milioane de oameni îl consumă zilnic, asociat cu dezvoltarea unuia dintre cele mai agresive tipuri de cancer. Ce au descoperit cercetătorii
Uleiul de măsline este considerat de ani de zile unul dintre cele mai sănătoase alimente din dieta mediteraneană, fiind recomandat pentru protecția inimii și a sistemului cardiovascular. Totuși, un nou studiu publicat în revista de specialitate Cancer Discovery aduce în atenție o posibilă legătură neașteptată între unul dintre principalii săi compuși și dezvoltarea anumitor forme...
Continuarea pe Doctorul zilei