Studiu amplu: Chiar și un pahar de alcool pe zi poate crește riscul de cancer
Un nou studiu de amploare realizat de cercetători de la Universitatea din Washington ridică semne de întrebare cu privire la ideea că există o cantitate sigură de alcool pentru sănătate. Analiza arată că inclusiv consumul a mai puțin de o băutură alcoolică pe zi poate fi asociat cu un risc crescut de apariție a unor...
Continuarea pe Doctorul zilei