Mitul consumului moderat de alcool a apus. Chiar și un singur pahar pe zi crește riscul de deces prematur
Ideea că un pahar de vin sau de bere consumat zilnic ar putea proteja sănătatea este infirmată categoric de o nouă cercetare de amploare publicată în Statele Unite ale Americii, în revista Journal of Studies on Alcohol and Drugs. Concluzia oamenilor de știință este fermă: nu există un nivel de consum de alcool complet lipsit...
Continuarea pe G4Food.ro