Chiar și un pahar de alcool pe zi crește riscurile pentru sănătate, potrivit unui studiu
Studiul, comandat în timpul administrației fostului președinte american Joe Biden și publicat în revista Journal of Studies on Alcohol and Drugs, concluzionează că niciun nivel de consum de alcool nu este lipsit de riscuri pentru sănătate, potrivit Associated Press. Autorii au constatat că inclusiv nivelurile considerate în mod tradițional „moderate” sunt asociate cu un risc mai mare de deces prematur și cu peste 200 de afecțiuni, inclusiv boli cardiovasculare și cancer. Cercetarea a...
Continuarea pe Mediafax