Dieta sănătoasă care te poate îmbătrâni mai repede dacă nu ții cont de un nutrient esențial / Ce au descoperit cercetătorii la persoanele de peste 70 de ani
Dieta vegetariană este adesea asociată cu beneficii pentru sănătate, de la reducerea riscului de boli cardiovasculare până la un control mai bun al greutății. Totuși, un nou studiu publicat în revista npj Aging sugerează că, în cazul persoanelor trecute de 70 de ani, eliminarea cărnii din alimentație poate avea și dezavantaje dacă dieta nu este...
Continuarea pe G4Food.ro