logo
cultura
Știri
Revista
Radar
Locale

Pagina principala

-

Ioana Gheorghita: Semnificația este cheia în comunicare; Experiența în juriul Internetics 2024 aduce perspective noi

Ioana Gheorghita: Semnificația este cheia în comunicare; Experiența în juriul Internetics 2024 aduce perspective noi

Comunicarea nu este un ambalaj, ci un mod de conectare și dezvoltare de relații pe termen lung! Ioana Gheorghita, brand strategist cu o vastă experiență în publicitate, subliniază semnificația în comunicare, mai presus de informație. Recent, a fost parte din juriul Internetics, festival care reunește agenții și companii pentru a premia cele mai inovatoare proiecte. Gheorghita a colaborat cu peste 20 de agenții și a lucrat în echipa de strategie a Ableton, un brand emblematic în domeniul tehnologiei muzicale. În opinia sa, tehnologia apropie audiențele de procesul creativ, iar nevoia umană de conectare rămâne constantă, chiar și în fața abundenței informației. La Internetics, a observat campanii care reflectă pulsul cultural românesc, evidențiind importanța impactului brandurilor în afaceri.

Citește pe larg
logo footerlogo footer

Personalizează-ți știrile cu surse verificate, conținut relevant și informare eficientă.

©2023. Toate drepturile rezervate.