Obiceiul care poate tripla riscul de demență cu debut precoce. Cercetătorii spun că este una dintre cele mai mari amenințări evitabile pentru creier
Când vine vorba despre demență, cei mai mulți oameni se gândesc la vârstă, genetică sau boli pe care nu le pot controla. Un nou val de cercetări mută însă atenția spre un factor mult mai concret și, cel puțin parțial, modificabil: consumul mare de alcool. O analiză publicată în jurnalul științific Addiction arată că alcoolul ar...
Continuarea pe Doctorul zilei