Actualizat Vineri la ora: 03:17:41
Vineri, 25 Octombrie 2024
-
Ştiri la minut
|
Revista presei
|
BLACK FRIDAY
|
Alerte
|
LISTARE / DELISTARE PUBLICAŢII
|
Contact
Home
Actualitate
Advertising
Agricultură
Auto - Moto
Blog de Jurnalist
Blog de Sport
Blog de Vedetă
Blog Politic
Blogosferă
Comunicații
Culinar
Cultură
Diaspora
Diverse
Divertisment
Economie
Educație
Gadgets
Games
Internațional
Interne
Internet
Investigații
IT & C
Justiție
Legislație
Lifestyle & Monden
Mass - Media
Meteo
Opinii
Pentru Ea
Politică
PR & Evenimente
Reduceri și oferte
Religie
Resurse Umane
Sănătate
Smart TV
Societate
Sport
Știință
Turism
Economie
Clienţii Băncii Transilvania aleg tot mai mult soluţiile interactive de self-service când apelează la Contact Center and Customer Care
Peste 50% dintre solicitările primite la Banca Transilvania, la Contact Center and Customer Care, sunt gestionate de clienţi folosind soluţiile interactive BT Visual Help şi BT Call Center Vizual
Continuarea pe:
Bursa
Articole corelate
Camera de Comerţ Bilaterală Eleno-Română: noul Consiliu Director şi principalele obiective
Cartoon Network - zvonuri de închidere, compania reacționează vehement
CONFIRMARE Preluarea OTP de către Banca Transilvania, aprobată de Consiliul Concurenței
Mişcare surpriză în lumea modei: Celebrul brand britanic Burberry îşi înlocuieşte CEO-ul în încercarea de a revitaliza poziţia companiei în îndustria luxului
Consiliul Concurenţei dă undă verde verde tranzacţiei prin care Banca Transilvania cumpără entităţile din România ale grupului maghiar OTP