Actualizat Joi la ora: 19:36:35
Joi, 24 Octombrie 2024
-
Ştiri la minut
|
Revista presei
|
BLACK FRIDAY
|
Alerte
|
LISTARE / DELISTARE PUBLICAŢII
|
Contact
Home
Actualitate
Advertising
Agricultură
Auto - Moto
Blog de Jurnalist
Blog de Sport
Blog de Vedetă
Blog Politic
Blogosferă
Comunicații
Culinar
Cultură
Diaspora
Diverse
Divertisment
Economie
Educație
Gadgets
Games
Internațional
Interne
Internet
Investigații
IT & C
Justiție
Legislație
Lifestyle & Monden
Mass - Media
Meteo
Opinii
Pentru Ea
Politică
PR & Evenimente
Reduceri și oferte
Religie
Resurse Umane
Sănătate
Smart TV
Societate
Sport
Știință
Turism
Economie
Cine răspunde clientului băncilor la telefon într-o eră digitală. Cum interacţionează oamenii cu băncile prin telefon sau calculator. Cât de departe poate merge digitalizarea şi cât umanizează băncile zona digitală
Interacţiunea dintre client şi bancă a suferit modificări majore în timpul şi după pandemia de COVID, iar dezvoltarea AI (Inteligenţa Artificială - n. red.) promite să aducă noi schimbări în următorii ani.
Continuarea pe:
Ziarul Financiar
Articole corelate
ZF Investiţi în România! Teodor Frolu, Asociaţia Ivan Patzaichin - Mila 23: Dâmboviţa poate fi un „aer condiţionat“ pentru Bucureşti
Economia dă semne de revenire după evoluţia sub aşteptări, inflaţia continuă să scadă, iar relaxarea monetară mult-aşteptată a început, în timp ce profiturile băncilor şi deficitele tot urcă. Cât de mult vor coborî dobânzile la credite şi când încep să sc
Profit News TV - Maratonul Inteligența Artificială în Economie. Fondator și CEO 2Value: AI intervine și sporește ceea ce face expertul prin mai multe tactici foarte clare. Nu cred că există emoție artificială, ci algoritmi care pot da impresia unor emoții
Toyota a anunțat prima scădere semestrială a vânzărilor din ultimii doi ani
Profit News TV - Maratonul Inteligența Artificială în Economie. Director Microsoft Cloud Solutions: AI nu are o viață de sine, nu poate exista în afara sistemului creat de om. Dacă am scos cloud-ul din priză, am oprit și AI