Actualizat Joi la ora: 21:26:56
Joi, 24 Octombrie 2024
-
Ştiri la minut
|
Revista presei
|
BLACK FRIDAY
|
Alerte
|
LISTARE / DELISTARE PUBLICAŢII
|
Contact
Home
Actualitate
Advertising
Agricultură
Auto - Moto
Blog de Jurnalist
Blog de Sport
Blog de Vedetă
Blog Politic
Blogosferă
Comunicații
Culinar
Cultură
Diaspora
Diverse
Divertisment
Economie
Educație
Gadgets
Games
Internațional
Interne
Internet
Investigații
IT & C
Justiție
Legislație
Lifestyle & Monden
Mass - Media
Meteo
Opinii
Pentru Ea
Politică
PR & Evenimente
Reduceri și oferte
Religie
Resurse Umane
Sănătate
Smart TV
Societate
Sport
Știință
Turism
Economie
Business sportiv. Cum au devenit munţii evadarea de weekend a celor prinşi în oraşe cinci zile pe săptămână? Cererea pentru echipamentele de hiking şi trekking a crescut, iar oamenii se aventurează tot mai mult în munţi
Munţii noştri aur poartă - spune vorba cântecului, însă munţii au devenit o destinaţie tot mai atractivă pentru oameni, care nu pleacă în căutare de aur, ci de relaxare şi mişcare în natură.
Continuarea pe:
Ziarul Financiar
Articole corelate
Tranzacție - Cel mai mare grup de servicii B2B din Grecia semnează prima achiziție a unei companii românești
Cel mai ieftin produs alimentar, covrigul „cel de toate zilele“, ajunge la vânzări de 1 mld. lei. Reţeta? Scumpiri şi expansiune. Un covrig costă acum 2 lei, dublu faţă de anii de dinainte de pandemie şi de patru ori mai mult decât acum un deceniu
Renault vrea ca Dacia să vândă maşini de peste 20 de miliarde de euro în 2030. Miza României este de a atrage cât mai multe dintre viitoarele modele
Ce au făcut alte ţări cu sistemele lor energetice în timp ce România a bătut pasul pe loc: Din 2011, Grecia şi-a crescut cu 46% capacitatea instalată, Germania, cu 43%, Polonia, cu 23%. România a închis 15% din centrale şi acum nu are cu ce să aprindă bec
Covrigul de un miliard de lei. Luca, Petru, Matei şi Gigi, cele mai mari reţele crescute „cu covrigi“, conduc piaţa care a ajuns la 1 mld. lei anual şi continuă dezvoltarea