Recomandările medicale privind alimentația bebelușilor s-au schimbat radical în ultimii ani, iar noile dovezi sugerează că această schimbare produce rezultate importante. Un studiu realizat în Australia și publicat luni în JAMA Pediatrics arată că introducerea ouălor în alimentația copiilor până la vârsta de șase luni este asociată cu o reducere de peste 17% a prevalenței alergiei la ou. Cercetarea a analizat datele a peste 7.000 de copii cu vârste între 11 și 15 luni și a comparat...