Nitrații din apa de băut, asociați cu un risc mai mare de demență / O cană de spanac pe zi a fost legată de un risc mai mic în același studiu
Pe aceeași temă
Articole corelate
-
Morcovii, apa și spanacul: adevărul din spatele celor mai răspândite mituri alimentare
08.06.2026 Jurnalul Național Sănătate
-
Insula din Grecia unde demența pare să nu existe / Ce mănâncă locuitorii uneia dintre cele mai longevive zone ale lumii
07.06.2026 G4Food.ro Sănătate
-
Microplasticele din corp pot fi eliminate mai ușor cu ajutorul acestor alimente banale. Ce au descoperit cercetătorii
08.06.2026 Doctorul zilei Sănătate
-
Un studiu dezvăluie ce modificări ale vorbirii pot indica demența în stadiu incipient
08.06.2026 Doctorul zilei Sănătate
-
Semnul din ochi care ar putea anunța Alzheimerul cu 12 ani înainte de diagnostic
08.06.2026 Doctorul zilei Sănătate