Cartofii prăjiți, „bombă” pentru sănătate, arată rezultatele unui studiu: „Riscul crește cu 20% dacă mâncați de 3 ori pe săptămână”
Consumul de cartofi prăjiți de 3 ori pe săptămână crește riscul de diabet de tip 2 cu 20%, iar de 5 ori pe săptămână – cu 27%, arată rezultatele unui studiu publicat în British Medical Journal, citat de TSN și The Guardian. Metodele sănătoase de preparare reduc acest risc. O echipă internațională de cercetători, condusă...
Continuarea pe Libertatea