logo
politica
Știri
Revista
Radar
Locale
Filtrează dupa dată
Dată

Curs Valutar

1 EUR = 4.9759

1 USD = 4.7742

Pagina principala

-

Cheltuieli pe Facebook și Instagram în pre-campania electorală: PSD în frunte; AUR și USR pe podium

Cheltuieli pe Facebook și Instagram în pre-campania electorală: PSD în frunte; AUR și USR pe podium

30 octombrie, 2024, 20:06

PSD a cheltuit cei mai mulți bani pentru promovare pe Facebook și Instagram, 1,3 milioane de lei. AUR, condus de George Simion, a investit 756.000 de lei, iar USR, reprezentat de Elena Lasconi, 550.000 de lei. PNL a alocat 465.000 de lei pentru Nicolae Ciucă, iar Mircea Geoană, candidatul independent, a cheltuit 318.000 de lei. În total, cei cinci candidați au cheltuit 677.000 de euro pe platformele Meta între 30 iulie și 27 octombrie. Mircea Geoană a avut cele mai multe postări sponsorizate, 628, în timp ce Nicolae Ciucă a avut cele mai puține, 223. Pagina lui George Simion are cei mai mulți administratori, 116, dintre care unul din Republica Moldova, unde este declarat persona non grata.

Citește pe larg
logo footerlogo footer

Personalizează-ți știrile cu surse verificate, conținut relevant și informare eficientă.

©2023. Toate drepturile rezervate.