Două-trei cafele pe zi ar putea reduce riscul de tulburări mintale
Consumul moderat de cafea ar putea avea beneficii importante pentru sănătatea mintală, potrivit unui studiu amplu, citat de Euronews. Studiul sugerează că două până la trei cești pe zi sunt asociate cu un risc mai scăzut de tulburări psihice.
Continuarea pe Mediafax