Studiu: Alcoolul poate stimula consumul de alimente ultra-procesate şi favoriza creşterea în greutate
Consumul de alcool poate activa mecanisme biologice care îi determină pe oameni să consume mai multe alimente ultra-procesate şi bogate în sare, contribuind astfel la un aport caloric excesiv şi, implicit, la creşterea în greutate, potrivit unui studiu realizat de cercetători de la Universitatea din Sydney, citat de agenţia Xinhua.
Continuarea pe Bursa