Actualizat Miercuri la ora: 22:52:17
Miercuri, 11 Septembrie 2024
-
Ştiri la minut
|
Revista presei
|
BLACK FRIDAY
|
Alerte
|
LISTARE / DELISTARE PUBLICAŢII
|
Contact
Home
Actualitate
Advertising
Agricultură
Auto - Moto
Blog de Jurnalist
Blog de Sport
Blog de Vedetă
Blog Politic
Blogosferă
Comunicații
Culinar
Cultură
Diaspora
Diverse
Divertisment
Economie
Educație
Gadgets
Games
Internațional
Interne
Internet
Investigații
IT & C
Justiție
Legislație
Lifestyle & Monden
Mass - Media
Meteo
Opinii
Pentru Ea
Politică
PR & Evenimente
Reduceri și oferte
Religie
Resurse Umane
Sănătate
Smart TV
Societate
Sport
Știință
Turism
Economie
Inflaţia continuă să scadă, chiar dacă ritmul încetineşte: 4,9% a fost creşterea medie a preţurilor la jumătatea lui 2024
Inflaţia s-a redus în iunie la 4,9%, de la 5,1% în mai. Scăderea a încetinit puternic, pentru că în mai faţă de aprilie creşterea preţurilor s-a temperat cu 0,8 puncte procentuale, de la aproape 6%.
Continuarea pe:
Ziarul Financiar
Articole corelate
Daniel Dăianu, preşedintele Consiliului Fiscal: Aţi văzut la noi cum se întâmplă? În şase ore, într-o zi, s-au terminat dezbaterile pe un proiect de buget. Educaţia financiară se adresează în primul rând celor ce iau decizii, experţilor din guverne, dacă
ZF Deschiderea de astăzi la Bursă. Răzvan Popescu, CEO, Romgaz: Emisiunea inaugurală de obligaţiuni a companiei, de 500 milioane de euro, programată pentru septembrie. Listarea, la bursa de la Luxemburg, titlurile putând fi paşaportate la Bucureşti. Polit
De la zero la 500 mil. lei în mai puţin de 15 ani. Care e povestea lanţului românesc de covrigării Luca, un business de 140 de unităţi, care vrea să cucerească şi piaţa din Polonia?
ZF/FirstBank Lecţii de Business. Iuliana Pănescu, Premier Energy: Piaţa nu îţi va oferi niciodată condiţii de eprubetă. Trebuie să fii flexibil şi adaptabil. Partea de anticipare este extrem de dificilă
Business sportiv. Cum a reuşit FRF să creeze un fenomen în jurul echipei naţionale? Iulia Cuciurean, head of marketing al FRF, unul dintre oamenii care au stat în spatele creării strategiei de marketing: „Dacă un singur departament din FRF nu îşi face tr