logo
economie
Știri
Revista
Radar
Locale

Pagina principala

-

Românii își diversifică alegerile de Black Friday; Cosmeticele și suplimentele, în topul vânzărilor

Românii își diversifică alegerile de Black Friday; Cosmeticele și suplimentele, în topul vânzărilor

Românii au cheltuit peste 1,2 miliarde lei de Black Friday în 2023, evidențiind o schimbare semnificativă în preferințele de cumpărare. În acest an, categoriile de produse cele mai căutate includ cosmetice, suplimente și articole de îngrijire personală, urmate de băuturi și produse alimentare. Electronicele au fost pe locul patru, iar telefoanele mobile abia pe locul șase, ceea ce sugerează o tendință de a nu mai schimba frecvent dispozitivele. Coșul mediu de cumpărături a fost de aproximativ 1.500 lei, cu 70% din plăți efectuate prin carduri bancare. Bucureștiul a înregistrat cele mai mari cheltuieli per client, cu o medie de 1.600 lei, urmat de Constanța și Dolj. Această ediție a Black Friday-ului demonstrează încrederea românilor în comerțul online, care a depășit deja performanțele din țările vecine.

Citește pe larg
logo footerlogo footer

Personalizează-ți știrile cu surse verificate, conținut relevant și informare eficientă.

©2023. Toate drepturile rezervate.