Un studiu de referință arată că persoanele care urmează o dietă vegetariană au un risc considerabil mai mic la cinci tipuri de cancer. Cercetarea, realizată pe baza datelor a peste 1,8 milioane de oameni monitorizați timp de mai mulți ani,