Studiu: Chiar și o singură porție zilnică de alimente ultraprocesate poate crește riscul de demență
Creșterea consumului zilnic de alimente ultraprocesate cu 10% - echivalentul unui pachet mic de chipsuri - poate crește riscul de demență, chiar dacă în mod normal ai o dietă sănătoasă bogată în plante, arată un nou studiu, conform CNN.
Continuarea pe tvrinfo.ro