Numărul de ouă pe care ar trebui să îl consumi săptămânal pentru a reduce riscul de Alzheimer. Descoperirea care i-a surprins pe cercetători
Un studiu amplu realizat în Statele Unite sugerează că un consum regulat de ouă ar putea fi asociat cu un risc mai scăzut de apariție a bolii Alzheimer. Cercetarea, publicată în revista The Journal of Nutrition, a analizat alimentația și starea de sănătate a aproape 40.000 de adulți cu vârsta de pes
Continuarea pe Click!