Un studiu recent realizat de cercetători de la University of Helsinki din Finlanda sugerează că atât femeile care au foarte mulți copii, cât și cele care nu au deloc, pot prezenta un risc mai mare de îmbătrânire biologică accelerată și o speranță de viață mai redusă. Cercetătorii subliniază însă că