Câte cafele pe zi pot reduce stresul și riscul de depresie. Ce au descoperit cercetătorii
Un studiu publicat în Journal of Affective Disorders arată că două-trei cești de cafea pe zi pot reduce riscul tulburărilor de stres și dispoziție.
Continuarea pe Click!