Alimentul care ajută la scăderea tensiunii arteriale, consumat la prânz
Un studiu realizat de cercetători japonezi arată că mici schimbări făcute la masa de prânz pot avea un impact semnificativ asupra tensiunii arteriale, unul dintre cei mai importanți factori de risc pentru bolile cardiovasculare.
Continuarea pe Jurnalul Național