Actualizat Vineri la ora: 03:23:37
Vineri, 25 Octombrie 2024
-
Ştiri la minut
|
Revista presei
|
BLACK FRIDAY
|
Alerte
|
LISTARE / DELISTARE PUBLICAŢII
|
Contact
Home
Actualitate
Advertising
Agricultură
Auto - Moto
Blog de Jurnalist
Blog de Sport
Blog de Vedetă
Blog Politic
Blogosferă
Comunicații
Culinar
Cultură
Diaspora
Diverse
Divertisment
Economie
Educație
Gadgets
Games
Internațional
Interne
Internet
Investigații
IT & C
Justiție
Legislație
Lifestyle & Monden
Mass - Media
Meteo
Opinii
Pentru Ea
Politică
PR & Evenimente
Reduceri și oferte
Religie
Resurse Umane
Sănătate
Smart TV
Societate
Sport
Știință
Turism
Economie
ZF Cum creştem industria alimentară românească. Germania, Olanda şi Franţa domină exporturile de produse alimentare în UE. Este Orientul Mijlociu o şansă pentru România? „Din 2020 nu mai avem o strategie de export“
România nu face parte din „elita“ exportatorilor de produse alimentare din Uniunea Europeană, însă reuşeşte să menţină departe de prăpastie balanţa comercială din domeniul agroalimentar prin exporturile de cereale.
Continuarea pe:
Ziarul Financiar
Articole corelate
O nouă piaţă în dezvoltare: Stocarea a atras proiecte de peste 1.500 MW şi este văzută ca o nouă oportunitate majoră pe piaţa de energie
O nouă posibilă tranzacţie pe piaţa imobiliară: Solida Capital, fondată în Dubai şi cu birouri în Varşovia, la un pas de a cumpăra birourile Victoria Center
Bursă. Autonom, evoMAG, Eturia, Perla Harghitei sau Ivatherm, printre cele 15 companii care vor primi mentorat în programul BVB Arena
La mai bine de un deceniu după ce Leroy Merlin s-a bătut cu britanicii de la Kingfisher pentru achiziţia magazinelor Bricostore, acestea sunt din nou pe masă la vânzare. Magazinele Bricostore funcţionează acum sub brandul Brico Dépôt
French Tech – Romanian Touch. România, din ce în ce mai interesantă pentru companiile franceze: „Cinci firme de tehnologie din Franţa au venit special pentru eveniment pentru a vedea şi a cunoaşte piaţa din România”