Actualizat Vineri la ora: 09:34:54
Vineri, 25 Octombrie 2024
-
Ştiri la minut
|
Revista presei
|
BLACK FRIDAY
|
Alerte
|
LISTARE / DELISTARE PUBLICAŢII
|
Contact
Home
Actualitate
Advertising
Agricultură
Auto - Moto
Blog de Jurnalist
Blog de Sport
Blog de Vedetă
Blog Politic
Blogosferă
Comunicații
Culinar
Cultură
Diaspora
Diverse
Divertisment
Economie
Educație
Gadgets
Games
Internațional
Interne
Internet
Investigații
IT & C
Justiție
Legislație
Lifestyle & Monden
Mass - Media
Meteo
Opinii
Pentru Ea
Politică
PR & Evenimente
Reduceri și oferte
Religie
Resurse Umane
Sănătate
Smart TV
Societate
Sport
Știință
Turism
Economie
Supliment Retail. Analiză. Online-ul a ajuns să mănânce 2% din comerţul alimentar local, iar unii jucători sunt optimişti că ţinta de 4-5% cotă de piaţă poate fi atinsă rapid. Care sunt provocările?
Consumatorii locali cheltuiesc 550-600 de milioane de euro anual pe cumpărăturile de bunuri de larg consum realizate online, arată calculele ZF pe baza datelor existente.
Continuarea pe:
Ziarul Financiar
Articole corelate
Supliment Retail. Analiză. Despre fidelitate în era infidelităţii. Cum folosesc retailerii programele de loialitate pentru a şti de unde cumpără clienţii lor?
Supliment Retail. Analiză. Cele trei tranzacţii majore din retailul alimentar, parafate în 2023, încep să îşi facă simţit efectul
Cum să te duci într-o fabrică să lucrezi în trei schimburi, adică şi noaptea, pentru 3.800-3.900 de lei, aici intrând şi celebrele bonuri de masă, când la stat salariile sunt mai mari cu 50% decât media pe economie şi pleci acasă la ora 16.00?
Urmează mişcări seismice la Bursă: fondurile de pensii Pilon II încep să vândă din OMV Petrom şi Banca Transilvania întrucât aceste companii au devenit prea mari pentru portofoliile celor care investesc banii de pensie a 8,2 milioane de români
IRCC vs. ROBOR. Cum arată calculele după patru ani? ZF a analizat trei variante de credite. Ce a ieşit?