Actualizat Vineri la ora: 11:19:48
Vineri, 25 Octombrie 2024
-
Ştiri la minut
|
Revista presei
|
BLACK FRIDAY
|
Alerte
|
LISTARE / DELISTARE PUBLICAŢII
|
Contact
Home
Actualitate
Advertising
Agricultură
Auto - Moto
Blog de Jurnalist
Blog de Sport
Blog de Vedetă
Blog Politic
Blogosferă
Comunicații
Culinar
Cultură
Diaspora
Diverse
Divertisment
Economie
Educație
Gadgets
Games
Internațional
Interne
Internet
Investigații
IT & C
Justiție
Legislație
Lifestyle & Monden
Mass - Media
Meteo
Opinii
Pentru Ea
Politică
PR & Evenimente
Reduceri și oferte
Religie
Resurse Umane
Sănătate
Smart TV
Societate
Sport
Știință
Turism
Economie
Profi continuă proiectul de retail media iniţiat în parteneriat cu Footprints AI, prin care brandurile îşi pot targeta consumatorii pe baza comportamentului real de cumpărare
Retailerul Profi, cu peste 1.740 de magazine proprii şi partenere, continuă să dezvolte un nou segment de business care are la bază propria reţea de...
Continuarea pe:
Ziarul Financiar
Articole corelate
(P) STRABAG 30 de ani în România: Inovaţie pentru sustenabilitate
Mihai Filip, fondator & CEO, Oves Enterprise: Cred că ne lipseşte strategia de ţară în România, dar cred că ne putem mândri cu oamenii pe care îi avem, cu flexibilitatea, cu dorinţa noastră de a creşte
Avocatii de la Filip & Company au acordat asistenţă Băncii Transilvania la lansarea unei emisiuni de obligaţiuni sustenabile, prin care a atras de pe pieţele internaţionale 700 mil.euro
Stellantins şi Aston Martin se află în picaj: Costurile explozive, concurenţa chineză şi reducerile masive ale producţiei în SUA pun presiune pe industria auto
„Sfârșitul unei ere”: Marea Britanie își închide ultima centrală pe cărbune