Actualizat Sâmbătă la ora: 03:26:03
Sâmbătă, 26 Octombrie 2024
-
Ştiri la minut
|
Revista presei
|
BLACK FRIDAY
|
Alerte
|
LISTARE / DELISTARE PUBLICAŢII
|
Contact
Home
Actualitate
Advertising
Agricultură
Auto - Moto
Blog de Jurnalist
Blog de Sport
Blog de Vedetă
Blog Politic
Blogosferă
Comunicații
Culinar
Cultură
Diaspora
Diverse
Divertisment
Economie
Educație
Gadgets
Games
Internațional
Interne
Internet
Investigații
IT & C
Justiție
Legislație
Lifestyle & Monden
Mass - Media
Meteo
Opinii
Pentru Ea
Politică
PR & Evenimente
Reduceri și oferte
Religie
Resurse Umane
Sănătate
Smart TV
Societate
Sport
Știință
Turism
Economie
OMV îşi modernizează reţeaua de retail în Europa Centrală şi de Est printr-o nouă identitate de brand
OMV face un nou pas şi duce mai departe transformarea sa. Noua identitate corporativă va fi reînnoită în următorii trei ani în şapte ţări - România, Ungaria, Slovacia, Cehia, Bulgaria, Serbia şi Austria.
Continuarea pe:
Bursa
Articole corelate
Integrarea Inteligenţei Artificiale în acord cu GDPR devine obligatorie pentru creşterea companiei - 4 scenarii de lucru
Avertismentul BNR: „Stabilitatea financiară este amenințată, în România”
SOLO: Statul a colectat taxe de 11 milioane euro de la liber-profesionişti în 2023
Electromontaj anunţă începerea unui nou proiect pe energie verde
Indicele ROBOR a stagnat