Actualizat Vineri la ora: 19:30:45
Vineri, 25 Octombrie 2024
-
Ştiri la minut
|
Revista presei
|
BLACK FRIDAY
|
Alerte
|
LISTARE / DELISTARE PUBLICAŢII
|
Contact
Home
Actualitate
Advertising
Agricultură
Auto - Moto
Blog de Jurnalist
Blog de Sport
Blog de Vedetă
Blog Politic
Blogosferă
Comunicații
Culinar
Cultură
Diaspora
Diverse
Divertisment
Economie
Educație
Gadgets
Games
Internațional
Interne
Internet
Investigații
IT & C
Justiție
Legislație
Lifestyle & Monden
Mass - Media
Meteo
Opinii
Pentru Ea
Politică
PR & Evenimente
Reduceri și oferte
Religie
Resurse Umane
Sănătate
Smart TV
Societate
Sport
Știință
Turism
Economie
KFC optimizează interacţiunea cu clienţii săi prin noua soluţie de e-commerce VTEX
KFC lansează o nouă versiune a platformei sale de comenzi online, care pune la dispoziţia clienţilor întregul meniu KFC, aşa cum este regăsit în restaurantele sale.
Continuarea pe:
Bursa
Articole corelate
Retailul de top vine pe 18 noiembrie la Nord Events: European Digital Commerce, evenimentul toamnei în comerţ
Kearney: Clientii români sunt mai putin loiali băncilor traditionale decât media europeană. Unul din cinci români lucrează cu cel puţin trei bănci şi aproape 4 din 10 lucrează cu o bancă digitală
Bursă. Erste oferă un preţ-ţintă de 47,5 lei pe titlu pentru acţiunile Sphera Franchise Group (KFC, Pizza Hut, Taco Bell). Potenţial de creştere de 20%
Românul care a creat lanţul de restaurante care se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s vrea să îşi demonstreze talentul chiar acasă la competitori, în SUA. Care este planul său
VTEX mizează pe AI şi achiziţionează Weni