Actualizat Vineri la ora: 21:37:37
Vineri, 25 Octombrie 2024
-
Ştiri la minut
|
Revista presei
|
BLACK FRIDAY
|
Alerte
|
LISTARE / DELISTARE PUBLICAŢII
|
Contact
Home
Actualitate
Advertising
Agricultură
Auto - Moto
Blog de Jurnalist
Blog de Sport
Blog de Vedetă
Blog Politic
Blogosferă
Comunicații
Culinar
Cultură
Diaspora
Diverse
Divertisment
Economie
Educație
Gadgets
Games
Internațional
Interne
Internet
Investigații
IT & C
Justiție
Legislație
Lifestyle & Monden
Mass - Media
Meteo
Opinii
Pentru Ea
Politică
PR & Evenimente
Reduceri și oferte
Religie
Resurse Umane
Sănătate
Smart TV
Societate
Sport
Știință
Turism
Economie
Eşec istoric în urma campaniei publicitare a ultimului iPad: Apple a ajuns să-şi ceară iertare după ce a fost acuzată de consumatori că batjocoreşte „simbolurile creativităţii umane” în reclama pentru noua sa tabletă
Apple şi-a cerut scuze pentru o reclamă în care mai multe instrumente muzicale, instrumente artistice şi jocuri sunt zdrobite de o presă hidraulică...
Continuarea pe:
Ziarul Financiar
Articole corelate
VIDEO Incendiu la o rafinărie din Kaluga, în Rusia, în urma unui atac cu dronă din Ucraina
Claudiu Creţu: Datoria Termoenergetica la ELCEN a ajuns la valoarea de un miliard de lei
Șeful ELCEN: Datoria Termoenergetica, din cauza Primăriei Capitalei, a ajuns la 1 miliard de lei. Problema pune în pericol fuziunea și investițiile în centrale noi
Ședința decisivă pentru majorarea salariul minim, programată pentru săptămâna viitoare. Patronatele și sindicatele, față în față cu Marcel Ciolacu - SURSE
Apetitul firmelor din UE pentru investiții în China a ajuns la un nivel scăzut record