Actualizat Sâmbătă la ora: 13:29:50
Sâmbătă, 26 Octombrie 2024
-
Ştiri la minut
|
Revista presei
|
BLACK FRIDAY
|
Alerte
|
LISTARE / DELISTARE PUBLICAŢII
|
Contact
Home
Actualitate
Advertising
Agricultură
Auto - Moto
Blog de Jurnalist
Blog de Sport
Blog de Vedetă
Blog Politic
Blogosferă
Comunicații
Culinar
Cultură
Diaspora
Diverse
Divertisment
Economie
Educație
Gadgets
Games
Internațional
Interne
Internet
Investigații
IT & C
Justiție
Legislație
Lifestyle & Monden
Mass - Media
Meteo
Opinii
Pentru Ea
Politică
PR & Evenimente
Reduceri și oferte
Religie
Resurse Umane
Sănătate
Smart TV
Societate
Sport
Știință
Turism
Economie
Aderarea la UE a provocat declinul şantierelor navale din Polonia şi Croaţia. Însă unele dintre ele s-au reorientat şi au succes. Industria poloneză este ajutată de comenzile de vase pentru armată, iar cea croată produce superiahturi şi nave de croazieră
Una cu deschidere largă la Marea Baltică şi cealaltă cu 1.777 kilometri de litoral la Marea Adriatică, Polonia şi Croaţia au fost înainte de...
Continuarea pe:
Ziarul Financiar
Articole corelate
Comenzile statului creează primul grup de construcţii care ajunge la afaceri de 2 miliarde de euro şi care este controlat de Dorinel Umbrărescu
UNSAR: Anul trecut, companiile de asigurări membre UNSAR au plătit despăgubiri de peste 5,7 mil. lei doar pentru acoperirea pagubelor provocat locuinţelor de inundaţiile cauzate de ploi, cu 93% mai mult faţă de 2022
SUPLIMENT ECO-ECONOMIE 'Implementăm proiecte de sustenabilitate în fabrica din Ploieşti, pentru reducerea consumului de resurse, emisii şi deşeuri'
Reprezentanții unei companii au încercat debarcarea echipajului unei nave aflate în portul Constanța
Noul normal în lumea post-COVID: preţuri mari şi dobânzi ridicate. Am avut 40 de ani de scădere a ratelor dobânzilor, iar acum vom avea 10, 20, 30 de ani de creştere a inflaţiei şi a ratelor dobânzilor