Revista Presei PeScurt.ro
Actualizat Vineri la ora: 17:32:09
RSS Feed 

Actualitate

Stiri
 

Marco Darius Badea Contributor comentator 0 comentarii Lecția pe care trebuie să o învețe românii: un oraș cu mai puține mașini aduce mai multe beneficii oamenilor. Primarul e doar un facilitator, nu neapărat omul care le rezolvă pe toate sau prințul pe c

Cele mai multe dintre orașele europene nu au fost proiectate pentru mașini. Străzile lor au fost cândva un loc pentru o mulțime de activități umane variate: muncă, comerț, socializare sau joacă, iar deplasarea din punctul A în punctul B, altfel decât pe jos, reprezenta o mică parte din acest amestec, se arată într-un reportaj realizat de The Guardian. Totul s-a schimbat odată ce mașinile au început să fie tot prezente pe drumurile europene. După anii ‘50 străzile au început să fie destinate traficului, iar asta a făcut ca orașele să se schimbe radical. Așa s-a...

Continuarea pe: Republica
Articole corelate